BIB och broderi.

jag och min rumskamrat Iceonit har handlat på ikea, två barstolar och en bänkskiva, lite som att ha arbetet på bardisken numera. skönt. ni vet väl att Ikea även har ruskigt billigt käk.. frysvaror. handlade 4 port. rösti o lingonsylt för 25kr. en chokladkaka..5kr. Sjukt billigt.
till något annat, lite läskigare, såg en 14-årig tjej på tunnelbanan idag, la först märke till henne på grund av hennes svintoaktiga hår, men sen så såg jag hennes obligatoriska skärsår på händer, armar och ben.
fan läskigt sånt där asså, Om hon nu mår dåligt eller bara vill bevisa något annat så lä det hur som helst göra ont som tusan. Jag börjar ju grina så fort jag rycker ett näshår. Fast jag tror bestämt att insidan av näsan är förknippad med tårkanalerna. allvarligt. I alla fall hårsäckarna där inne.
En kompis till mig, eller mest till Iceonit satt här hemma och kikade på teve igår. och så börjar han knaka med sina fingrar, vilket är bland de värsta ljud jag vet. Jag blev helt nervsvag o började på psykiskt dåligt, MEN.. jag visste inte hur jag skulle göra. har ju aldrig sagt åt honom förrut, så först tänkte jag härda ut men pinan tog över så utbrast jag kvidande i soffan.
-AAAAAHHhhh, Johan för tusan lägg av med d där!! jag pallar inge mer..

puh vilket klimax.
nu ska jag äta potatisrösti med lingonsylt för totalt 7kr.
vi ses kanske på arkitekturmuseet på lördag, då serverar jag kaffe på cafe bloms. bara prezzokaffe. inget annat skit som latte o sånt.
BLÄ

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.